torstaina, elokuuta 24, 2006

Erottelu

Päätin siirtyä käyttämään treenidatan tallettamiseen treenit.net:iä. Kyseessä on tuollainen köykäinen treenipäiväkirja. Ei likikään täydellinen mutta mulle riittävä.

Tämä siksi että tuskin ketään kiinnostaa lukea sivutolkulla tilastoja jostain mun salitreeneistä, eniten ne kiinnostavat minua itseäni (toisin kuin kaikki muut mun jorinat, joilla on jo vankka fanikuntansa - not), mutta toisaalta haluan pitää sähköisenä kun olen niin laiska paperin kanssa puljaamaan. Kun ne ovat netissä, pääsen myös päivittämään niitä mistä tahansa, eli ei tartte olla just oma kone, saati sitten oma lehtiö aina mukana. Pistän tohon oikealle linkin treeneihin jahka keksin miten sen saa koneesta pihalle.

Tänne sitten kirjoittelen enempi fiiliksiä ja oivalluksia treeneistä ja muusta menosta. Tän päivän salista voisi todeta että tauot kannattavat. On ihan eri fiilis mennä taas vääntämään kun on lökötellyt pari viikkoa. Voimat ovat palanneet entiselleen jo nyt ja odotettavissa on että ne ylittävät edellisen huipun melko pian. Sitä ei vaan tajua silloin kun on hyvä "putki" päällä, että kroppa tottuu kaikkeen kun sitä tekee tarpeeksi pitkään. Lopulta liian säännöllinen (ja ennenkaikkea samanlainen) harjoittelu on vain kehityksen jarruna!

Ei kommentteja: